
De kapsels worden dit voorjaar en zomer vooral rond. Geïsnpireerd door Lady Gaga en Justin Bieber hebben de Gezamenlijke Nederlandse Kappers de haarlijn Circle ontwikkeld. Een haarlijn waarbij vooral de korte kruin opvalt.

Play Strong, zo heet de nieuwe Color Zoom Collection van Goldwell. De belangrijkste spelregel voor Play Strong: iedereen bepaalt zijn eigen regels. Zo ontstaan volgens Goldwell individuele looks, die slechts een stijl volgen: de eigen stijl.

Je draagt je haar graag op een bepaalde manier. Maar is het niet super als de kapper je haar zó geknipt heeft, dat je volop kunt variëren met andere looks? Dat kan dit najaar. Met de nieuwe Haarlijn najaar/winter trends van 2010 2011, kun je echt alle kanten op!

Dutchhaircutters geven met Future Classics hun interpretatie van de coupes die nooit gedateerd zijn. Het is een reflectie van haarstijlen die de tijdsgeest weten te doorstaan. In welke jasje of welke tijd je ze ook plaatst, ze zijn altijd fashionable.

Volwassener, maar nog steeds eigengereid en inspirerend. New College, de nieuwste trendcollectie van Blend, is opgedragen aan het zwarte schaap van de Elite, de rebel met de creditcard. Blend wil mensen inspireren, maar ook prikkelen om met hun haar nieuwe wegen in te slaan.

Hotel California. Zo heet de nieuwe campagne van KMS California, waarin de haartrends voor 2010 van dit merk worden gepresenteerd. De campagne is gericht op kappers en klanten en wordt begeleid door twee camapgne boeken: een met de looks en een met de bijbehorende technieken.
